paze.dk

Klik For At Kopiere

? Spillere Online

Afvist Tekniker ansøgning

Diskussion i 'Afviste' startet af Kulix, 9 February 2020.

1. Kulix

Medlem

Oprettet:
    12 February 2018
    Beskeder:
    6
    Likes modtaget:
    0
    Du skal blot være 15 år eller der over. Bliver 13 den 21 februar men er meget moden

► Du skal være aktiv på den server du ansøger på. Det er jeg også og kommer også til at være mere

► Du skal være på serveren 7 timer om ugen. Kommer jeg til fordi serveren er hyggelig og man kan spille derinde altså uden bugs og folk der glitcher/hacker og staff teamet er virkelig godt!

► Du skal respondere hurtigt hvis der er brug for mandskab på serveren. Er altid klar på at hjælpe :)

► Du skal blot heller ikke have været (Banned/Muted) på serveren, inde for en måned. Har jeg ikke været

► Du skal være opmærksom på, at vi meget gerne vil have en del oplysninger af dig, da Tekniker er en meget høj rank på serveren, og du kan slette en del ting. Ja, det er jeg meget opmærksom på! ;)

► Du skal blot kunne kode på højt niveau. Det vil jeg selv sige jeg godt kan

► Du skal kunne arbejde under en eventuel deadline. Tro mig, det kan jeg og har gjort det mange gange før på andre servere ;)

Ansøgnings Punkter:

Dit navn (Dit rigtige navn) : Magnus

Dit minecraft navn : YouAreEqualShxt

Din alder : 12 bliver snart 13 og er meget moden

Hvilke server har du været mest på? : Prison det er også den eneste oppe lige her for tiden

Har du Discord? : Ja og bruger det tit og er virkelig hurtig til at svare/hjælpe

Hvilke servere har du været ansat på før? (Gå gerne i detaljer med rank & hvor lang tid du har været der) : Historien en strandet server lignende men der var jeg tekniker og det er en ip server jeg var ca tekniker i 1 år og 3 måneder. Så er der også MCJagten der var jeg tekniker i 2 måneder så sagde jeg op fordi jeg syntes der manglede nogle spillere som der så nu er kommet, og det er også en ip server. Har også nogle flere servere jeg ikke kan huske navnene på, og jeg har også haft mange af mine egne servere hvor jeg var den eneste tekniker hvor det faktisk virkede godt nok.

Hvor lang tid kan du spille på serveren om dagen? : 3-7 timer Tirsdag, Onsdag og Fredag. Fordi Mandag og Torsdag skal jeg til badminton træning fra 18.oo-19.00 og i weekenden er det nok lidt forskelligt fordi der skal jeg til til holdkampe, kampe, stævner eller turneringer.

Hvad kan du, som andre der ansøger ikke kan? : Jeg kan tit være online på serveren/discorden og hjælpe folk rigtig meget/svare på noget virkelig hurtigt. Og jeg kan klare at være, under en deadline uden at stresse eller blive sur. Og er god til at kode og jeg kan også noget Java men er igang med også at lære et kodesprog ved navn Python.

Lidt om dig selv, (Hvilke person er du? Er du god til det du laver? Hvor god er du teknisk? : Jeg hedder Magnus er 12 år, og jeg har fødselsdag den 21. Februar og elsker at spille video spil/computer og elsker at kode altså til minecraft, fivem og java. og er igang med at lære Python som sagt. Og for 2 år siden da jeg næsten var 11 var jeg ude i en bilulykke der skete ikke så meget men det var godt nok en mærkelig oplevelse, og virkelig skræmmende. Jeg elsker alle slags dyr og har selv en hund elsker allermest hunde. Elsker også at spille minecraft, de spil jeg spiller mest her for tiden og det jeg altid mest har spillet er Fivem, Minecraft, CS:GO og Grand Theft Auto V/Gta 5/Gta V.

Kan du finde ud af at kode på et højt niveau inden for skript eller Bukkit (Java) kodning? : Ja som sagt kan jeg fint nok meget java kodning, og ja er god til at kode til minecraft kodning hvis i en dag i fremtiden også mangler et eller andet java/python så er jeg igang med at lære python, og glemte at fortælle jeg også er igang med at lære at kode i Unity Hub. Som er et program du kan kode 3D spil og meget mere! Men ja jeg er god til at kode minecraft og som sagt fint nok til at kode Java men Unity Hub, JavaScript og Python lære jeg stadig! :)

► Føler du selv, at du opfylder vores generelle krav? Ja

2. Kulix

Medlem

Oprettet:
    12 February 2018
    Beskeder:
    6
    Likes modtaget:
    0
    Har ændret navn til Kulix4ever

3. Hjaltel

Hjaltel Administrator
    Ejer Manager Direktør Forum Manager Medlem Gæst

Oprettet:
    23 December 2019
    Beskeder:
    4
    Likes modtaget:
    0
    Hejsa, du må gerne kontakte mig på discord, eller via mail. Hjalte@paze.dk, med noget du har lavet før! :)

4. Thunder_Scripts

Medlem

Oprettet:
    10 September 2018
    Beskeder:
    7
    Likes modtaget:
    0
    Skal man ikke være 15?

Senest redigeret: 19 February 2020
  5. Hjaltel

Hjaltel Administrator
    Ejer Manager Direktør Forum Manager Medlem Gæst

Oprettet:
    23 December 2019
    Beskeder:
    4
    Likes modtaget:
    0
    AFVIST

6. Kulix

Medlem

Oprettet:
    12 February 2018
    Beskeder:
    6
    Likes modtaget:
    0
    OK grund?

7. Thunder_Scripts

Medlem

Oprettet:
    10 September 2018
    Beskeder:
    7
    Likes modtaget:
    0
    Du er afvist grundet din alder

8. Kulix

Medlem

Oprettet:
    12 February 2018
    Beskeder:
    6
    Likes modtaget:
    0
    Hvordan ved du det

9. Thunder_Scripts

Medlem

Oprettet:
    10 September 2018
    Beskeder:
    7
    Likes modtaget:
    0
    fordi hjalte fortalte mig det

10. JegErKristen

Head-Admin Inspektør Medlem

Oprettet:
    27 December 2019
    Beskeder:
    13
    Likes modtaget:
    0
    afvist

Vi har valgt at afvist din ansøgning pga.
    pga din alder ikke opfylder vores krav.

-JegErKristen

Del denne side