universehub.dk

Klik For At Kopiere

? Spillere Online

Afvist Hjælper Ansøgning - Dasuzx

Diskussion i 'Afviste' startet af Dasuzx, 26 January 2020.

1. Dasuzx

Medlem

Oprettet:
    22 January 2020
    Beskeder:
    3
    Likes modtaget:
    0
    * Dit rigtige navn (Dit efternavn behøves ikke med): Jonas

* Dit minecraft navn: Ratetic

* Din alder: Jeg er 15

* Har du Discord: Ja, jeg har discord, mit tag er " ! Blyy#3863 "

* Hvilke servere har du været ansat på?: Jeg har været ansat på Universehub og ikke andre servere.

* Er du ansat på andre servere, nu?: Nej, jeg er ikke ansat på nogle andre servere.

* Har du må nogle måder været banned eller muted på serveren? (Forklar, hvis du har været banned eller muted, hvis ja): Nej, jeg har ikke været muted eller banned på serveren før.

* Hvor lang tid kan du spille på serveren om dagen?: Jeg kan spille cirka 5 timer om dagen.

* en kort beskrivelse af dig selv: Jeg er en dreng på 15 år, som er glad og som døjer med Tourette.

* Hvad vil du gøre for serveren som andre ansøgere ikke kan? (fordyb dig gerne): Det jeg kan gøre for serveren, som andre ansøgere ikke kan gøre, er at jeg har styr på alle commands, kan klare stressede situationer selvom jeg har stress.

* Er du opmærksom på at du vil gøre det bedste for serveren, og skabe trykke rammer for alle spillere og staffs?: Ja, jeg vil gøre det bedste for serveren og skabe trykke rammer for alle som spiller på serveren samt på discorden.

Senest redigeret: 8 February 2020
  2. JegErKristen

Head-Admin Inspektør Medlem

Oprettet:
    27 December 2019
    Beskeder:
    13
    Likes modtaget:
    0
    Afvist

Vi har valgt at afvist din ansøgning pga.
    Ikke nok fyld

-JegErKristen

3. Dasuzx

Medlem

Oprettet:
    22 January 2020
    Beskeder:
    3
    Likes modtaget:
    0
    Det kan godt være der ikke er så meget fyld på, men jeg er en af dem som er mest inde på serveren.
    Og selvom jeg er syg og har stress, så sidder jeg stadig meget på serveren.

Senest redigeret: 27 February 2020

Del denne side